Död

Jag är död efter ett dygn av intensivt kräkande. Leo tyckte till och med att hennes mamma var ynklig... Jag ville bara dö. Karl är sjuk i huvudet och tänder på min ynklighet och hjälplöshet. Innan han åkte i väg med Leo, som skulle hem till sin pappa, så var han på mej som en igel. Jobbit som fan då jag inte hade kraft att hålla honom borta och huden värkte av minsta beröring. Är visserligen undergiven och tycker om att sexuellt vara hjälplös, men INTE med magsjuka. Fyyyyyyyyy Karl. Min magsjuka satt dessutom igång ordentligt då vi hade sex... hårt mot väggen i badrummet *ler* Hur skulle man kunna blogga om en relation och utelämna sexet. Det är ju bland det bästa! Karl är snart hemma... nu när jag inte längre är så ynklig... kanske han inte behöver få veta att jag mår bättre... //Selma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0