Morgon... typ

Vi vaknade nyss med aningen panik... Jag (Selma) skulle varit på jobbet klockan 14 och Karl ska visa lägenheten klockan 16. Meningen var att den skulle varit städad innan dess... Suck. Vi är hopplösa. Somnade vid halv sex, men fick inte sova mer än några minuter innan Karl bestämde sig för att det var dags för sex. Det var visserligen grymt skönt, men somnade inte förrän 8. Inte bra att vi vänt dygnet nu när min dotter kommer i helgen. Min dotter är 8 år och bor ca 30 mil bort med sin far. Jag träffar henne bara varannan helg just nu vilket är ganska fruktansvärt, men hur det blev så är en lång historia (inefattande depression, borderline, ett ex som misshandlade mej samt ett allvarligt självmordsförsök) kanske orkar en annan gång, men jag skiter inte i min dotter. Hon är min skatt. Ang. Karls inlägg igår så... JA han är lite efterbliven ;-) som först ljuger för mej och sen avslöjar det här. Men jag älskar honom trots den bristande hjärnkapaciteten och jag hade redan listat ut att det inte tog 8 timmar att plocka upp kläder från golvet. Haha. Kanske har med åldersskillnaden att göra? Jag 30, han 23. Lilla pojkens hjärna behöver lite mer tid på sej. Seriöst så har jag världens finast kille. Han är inte bara fin mot mej utan även mot min dotter. Trots att han är så ung så ha han aldrig tyckt att hon är ett hinder utan tycker verkligen om när hon är hos mej. Att han står ut med mina humörsvängningar, panikattacker och psykoser är också ganska fantastiskt, men det har kanske att göra med att han själv också är totalt fucked up. Dessutom finner han något vackert i mitt mörka psyke. Faccineras av det. Bara det säger ju en del om hur det står till med han egen hjärna =) Bra i sängen också... behövde nästan inte lära upp honom alls. Han fattar att jag inte är en porslingdocka. Nu kommer hon snart och ska titta på lägenheten (läs skrubben)så jag kanske borde slänga på mej lite kläder... för trots vår ide och fantasi om att förföra/våldta den lilla utländska tjej som ska titta på lägenheten, för att sedan behålla henne som sexslav, så tror jag det är bäst att bara visa henne det hon vill se, påklädd. //Selma

Kommentarer
Postat av: A f r o b e l i t a

Så kan man också tänka. Själv tyckte jag att det va svårare i mitt tidigare förhållande men man lär sig med tiden och med nya relationer vad man kan göra annorlunda. Om man är redo att satsa på någon till 100% försöker man få det och funka.



Sen kanske man inte kan gå igenom alla punkter på en gång, jag gav bara tips på vägen som sagt! Och jag hade aldrig skrivit detta om jag inte visste att det funka=)

2010-12-02 @ 17:15:37
URL: http://afrobelita.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0