Shit shit shit...

usch och tvi, Selma tvingar mig att göra henne sällskap på sitt jobb ikväll... men jag trivs ganska bra i den mystiska lilla byggnaden, förhoppnings vis spelar de stumfilms musik på radion så jag får känna mig som mig själv... storbands jazz och energidricka ganska riktigt forum för en understimulerad sjusovare som mig... Råkade fälla en kommentar om en rynka vid selmas öga, det skulle jag inte ha gjort... men hon pratar ju om dem själv? hur skulle jag kunnat veta att en skitstorm skulle bryta lös, 12 timmars mental bestraffning jo man tackar... julafton julklappar fy fan... Wierdo.

Kommentarer
Postat av: Angela

då hoppas jag verkligen att jag kommer med.

2010-12-02 @ 22:28:36
URL: http://angelacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0