Situationsrapport från onsdagsnatt

Karl: Hmm jag undrar hur man inleder för ett fortsatt bloggeri, "hejsan kära blogg"? njae...

Just nu duschar Selma och hunden ligger förmodligen under sängen och sover vilket gör mig till en ytterst ensam Karl.

Ja! Nu är det som så att jag och selma för tillfället har varsin lägenhet på ganska olika sidor av Haninge. just nu bor vi i min men imorgon runt fyra kommer det en kvinna hit för att titta på lägenheten och förhoppnings vis så vill hon jättegärna ha den så vi slipper två dubbla hyror till och istället kan flytta ihop innan jul...

Spelade förresten ut Fear 2 (project origin) idag när Selma trodde att jag städade, Jävligt skumt slut. en naken Gravid grudge kvinna som kommer fram och tvingar ens hand på sin mage, *eftertext* 15G För spelslut.

Frågan är vad jag nu ska göra medans Selma jobbar för sanningen är att jag liksom ligger mellan två jobb... Tragiskt tycker kanske vissa, men jag tycker det är starkt! vi har brytit den så dömande normen om att det är mannen som ska jobba, mannen som ska, mannen som ska... Trams ! Nu med alla kvinnor och deras frigörelsegrupper och jämnställdighets tjat så är det väll dags att jämna ut statistiken lite, tycker ni inte?  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0